dimarts, 16 de juliol del 2024

16.- Està en la FCVS em motiva a fer més voluntariat social

 


Des de el passat dia 3 de juny de 2023 que vaig ser elegit, ara més d'un any, m'ha motivat conèixer més el voluntariat social, les entitats que són federades i que podrien ser federades a més de comprometre'm més en el voluntariat social com a simple voluntari.

- Coordinació territorial de Tarragona de la FCVS i participació activa en el Consell de Direcció.

I motivat com voluntari implicat amb la tesi postulant Causa Cooppel per la Pau, en els camps següents:

- Més participació en activitats informatives i formatives en format telemàtic: islamofòbia, salut i assetjament sexual, prevenció, detecció, denúncia i acompanyament, etc.

https://inclusioninaem.mcu.es/ca/jornada/2024/

- Introduir el voluntariat social al món veïnal de Tarragona (Federació Segle XXI) i cultural (Ateneu de Tarragona) i comarcal del Priorat (Priorem Priorat)

- Sol·licitud per a participar en voluntariat social en la salut en l'Hospital Joan XXIII de cara al curs 2024-25.

- Sol·licitud de visitar la presó Mas d'Enric a la fi de coneixer més a prop el voluntariat social i prendre decisions al respecte en elc as de poder ajudar

- He iniciat la visita mensual a la residència assistida SUITE de Cambrils, ara ja visitaré en el curs 2024-25 les residències assistides Baix Camp i la SUITE de Cambrils i el Centre de Dia ONADA de Tarragona.

- Estic d'informant voluntari a l'associació Centre Escolta Activa Aixopluc de Cambrils on estic des de la seva creació com a assessor voluntari, del Centre d'estudis del Priorat, del Punt Informatiu del Parc Natural Serra de Montsant i EIN Serra de Llaberia. Realitzo el programa mensual col·laborador de ràdio Falset des de 2008, fa més de 15 anys.

COMENTALS OBERTA A INICIATIVES PER A CONÈIXER I PER A DECIDIR COM ES POT AJUDAR O AL MENYS TENIR MÉS CONEIXEMENT PER A INFORMAR, ORIENTAR O ASSESSORAR A ALTRES PERSONES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

16.- Està en la FCVS em motiva a fer més voluntariat social

  Des de el passat dia 3 de juny de 2023 que vaig ser elegit, ara més d'un any, m'ha motivat conèixer més el voluntariat social, les...